

Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową lub wadliwy, masz możliwość złożenia reklamacji w oparciu o jedną z form:
1/ skorzystanie z naszej strony zwrotu zakupów dostępnej pod adresem https://furgonetka.pl/zwroty/36a66780-9108-4b99-8d7a-499dcd4df5e5
lub
2/ zwrot zakupionego produktu/ów w oparciu o rękojmię.
Zwrot poprzez stronę zwrotu. Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją lub tą zapisaną tutaj
- Wejdź na stronę: https://furgonetka.pl/zwroty/36a66780-9108-4b99-8d7a-499dcd4df5e5
- Wybierz produkty do zwrotu. Możesz zwrócić wszystkie produkty lub tylko niektóre z nich, masz na to 14 dni.
- Określ szczegóły przesyłki. Spakuj produkty do paczki, wybierz opcję dostawy i opłać przesyłkę zwrotną.
- Odeślij paczkę. Przekaż przesyłkę zwrotną kurierowi lub zanieś ją do wybranego punktu nadania.
- Oczekuj na zwrot pieniędzy. Zwrot pieniędzy otrzymujesz w ciągu 10 dni, o czym zostaniesz poinformowany mailowo.
Zwrot w oparciu o rękojmię.
Reklamację prosimy złożyć na adres e-mail: kontakt@laguni.pl lub drogą pocztową na adres ul. Gwiaździsta 44, 05-830 Walendów poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego który znajdziesz TUTAJ. Jednocześnie reklamowany towar należy odesłać na powyższy adres razem z formularzem reklamacyjnym. Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem".
W treści reklamacji wskaż, jakiego produktu ona dotyczy oraz opisz problem. Powinieneś również wskazać, jakiego sposobu załatwienia reklamacji oczekujesz.
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy
Towar możesz zareklamować w ciągu 30 dni od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy określnej w kodeksie cywilnym.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail).
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
SPOSÓB ODESŁANIA ZWRACANEGO TOWARU
Odsyłany towar powinien być w stanie niezmienionym i nienaruszonym, dotyczy zabezpieczenia towaru oraz opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.
W przypadku zwrotu kosmetyków i towarów w ozdobnym opakowaniu / pudełku, klient zobowiązany jest do ich zwrotu w oryginale - razem z opakowaniem, w niezmienionym stanie.
W trakcie przygotowania przesyłki zwrotnej - pudełko należy odpowiednio zabezpieczyć, aby uniemożliwić uszkodzenia w transporcie. Paczka powinna być oznakowana odpowiednią naklejką / informacją „Uwaga szkło” lub „Nie rzucać”.
Pamiętaj!
Nie odbieramy zwrotów wysłanych za pobraniem i do paczkomatu. Jeśli chcesz nadać zwrot w paczkomacie - wybierz opcję dostawy z paczkomatu do domu.
Prawo odstąpienia od umowy
Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar nie może posiadać śladów użytkowania. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar.
Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy). Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres reklamacje@laguni.pl lub tradycyjną na adres: Laguni.pl Gwiaździsta 44 05-830 Walendów.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Zwrot pieniędzy W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), w terminie 10 dni, a w każdym przypadku nie później, niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania. Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.
Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.